9-10 februari 2017: Tuinzaken RetailExperience
Op 9 en 10 februari 2017 vindt de zesde editie van de TuinZaken Retail Experience plaats. Een uniek evenement voor de (in)ternationale tuinretail met een sterk inhoudelijk programma gericht op informeren, inspireren, entertainen en netwerken.
Growing Emotion
De TuinZaken Retail Experience 2017 (TREx) laat zien hoe je de emotionele band met de consument kan versterken en haar koopgedrag kan stimuleren.
‘Emotional thinking creates loyalty beyond reason’
80% van de shoppers beslist op basis van emotie. Rationeel denken leidt tot conclusies, emotioneel denken zet aan tot actie!
Centraal op het event staat de experience shop; een zinnenprikkelende, innovatieve, realistische tuincentrumomgeving met de nieuwe collecties en effectieve presentaties. Op de inspiratiepleinen tonen onze partners de verschillende mogelijkheden op het gebied van inrichting,
schappenplannen, cross-selling en category management.
Griffioen Wassenaar BV is aanwezig met de nieuwe Mix & Match thema’s.
Meer informatie:
http://www.gardenretailexperience.com